empatiler kadınıyım, anlayışlı olabilir misin bencil genime?

seni ne halde bıraktığımın farkında ama nasıl toparlanacağının eksikliğindeyim.
"ya beni anlamıyorsan..."
bunu düşündün mü hiç? her şeyi, en ince ayrıntısına kadar kurgulayan sen, belki de kimi noktaları görmeden, yaptıklarına devam ediyorsun... en ince ruh iyileştirmelerini yapmaya çalışırken, kadınına zaman tanımıyorsun... iyileştirmeye çalışken, deştiğinin farkına varmıyorsun kadınını...
zaman ver bana... ne klişe değil mi? ayrılık denemesi mi bu? köprüden önce son çıkış mı? bilmiyorum... öyle olmamasını dileyebiliyorum sadece...

kendimi, sevgimi, çevremi görmeme müsaade et... belki değişmez dünya ama denemiş oluruz... senden daha iyisi arayışına girecek değilim... aklımın nerede olduğunu bulmam lâzım... buna müsaden var mı?

önce kendimi iyileştirmek istiyorum... bize sıra gelirse, sonra dokunmak istiyorum ikimize... ben üzülmüyor muyum?  sen ne isen ben onlarca katıyım, bil bunu... her nedense senin bana davrandığın gibi davranamıyorum... "seni ne halde bıraktığımın farkında ama nasıl toparlanacağının eksikliğindeyim"... yardım da edemezsin.. gerçi kendim çözebilecek miyim, o da bir muamma...

seni isteyemiyorum yanımda, içimdeki aşk nereye gitti bilmiyorum... sert ve ters davranıyorum biliyorum... 2 ay önce içimdeki çocuğunu düşünecek haldeyken, şimdi içimdeki çocukluğumu yitirdim... bunu görmeni istiyorum...

haklısın... seninle ilgili bir şeyi sensiz çözmeye çalışıyorum... üzüyorum seni... ihtiyacım var kendimle yüzleşmeme... bunu anlamalısın...

belki sonu geldi. başladığımız gibi gitmiyor kabul. ama buna ihtiyacım var... beni bekle de diyemiyorum... sadece iyileşme sürecinde beni zorlamamanı istiyorum...

bağırma bana, acıtma incitme.. bırak beni böyle, biraz takvim geçsin...

bencilim belki... herkes de öyle düşünüyor büyük ihtimalle... kendini sevmektir bencillik... kendimi sevmeden, anlamadan, çözemeden yanında olmamı  bekleme benden...
müsade et biraz...

dünyada her şey yalan, üstü ne çok örtülse de bencilliğimizin, sırıtır bir aradan ..." charles baudelaire" 



f/halohid

2 yorum:

ömer dedi ki... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

okudugum en güzel yazılardan biri bana ne yaptıgımı ve ne yapmamam gerektigini gösterdi
kalemine saglık

Serginal dedi ki... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

teşekkür ederim... vakit ayırıp, okuduğunuz için...

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...