geri say ve düğmeye bas


soğuktan acıtan, keskin ve karsız bir kış Ankara'sına rengini veren bir kaç güzellikten birini gördüm bugün karşımda...  dün müydü yoksa? adını koyamadım... henüz bir ismi yok...

adı: "planlar ve benim onları gerçekleştirebilme ihtimalim" şimdilik...

yeni bir ev, yeni bir arabadan daha kolay, belki daha zor... her zaman kesitiremiyor insan...  birinin olasılığı cebindeki para, diğerininki biraz şans biraz sabır büyük ihtimalle...
 
eksik parçaların yerini bulması, bir düğmeye basınca ertelediğimiz ve bu ertelemelere mantıklı(!) onlarca bahaneler bulduğumuz zaman kaybından elimizde kalanlar büyük olasılıkla...

nadas by Feridun Düzağaç on Grooveshark
nadas'a yatırdığımız ayrı hisler, aynı hayaller vardır bazen...

2 yorum:

Adsız dedi ki... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Plan ile ihtimalin olduğu yerde-ki hayal ve umuta delalettir- hayat,sizi somut şeylerle yaşamaya itekliyor demektir.Ne güzel..Artık bir nebze de olsa özneniz,zamanınız,adresiniz vardır..Çığlıklarınız avuntu bulur,havada asılı kalmaz..Ne güzel diyorum çünkü,nadastan kurtulamıyorum..Bastığım andan beri öylece duran düğme rızamdan değil,yoksunluktan.Unutulmuş bir ada olmak rezil bir his..Saygılar,Elfzltznc

Adsız dedi ki... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Çok güzel yazmışsınız, bence planlar/hayaller yaşamlarımızdaki en büyük motivasyon kaynağı. Psikoloğa giden bir arkadaşım bir gün "benim hiç hayalim yok ileriye dönük" diye ağlamıştı, depresyondaydı o sırada. Planlarınıza sıkı sıkıya sarılmanız dileği ile

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...