afrika'ya yardım edebilmek

 bu bir ajitasyon* değil bana göre... vicdanlı yanımızı kullanıp da paramızı almaya da çalışmıyorlar...
dünyanın gerçeği ve yardım edebilme imkanımız var ise zor olmayacak bir destek kampanyası..





Diyanet İşleri Başkanlığı, 1 Ağustos’tan itibaren başlattığı bu uygulama ile bütün operatörlerden Afrika yazıp 5601’ e gönderilecek olam smsler 5 tl karşılığında olacak. 3 sms gönderince bir fitre bir iftar parası odenmiş olacaktır.
trt haberi incelemek için lütfen tıklayalım: http://bit.ly/TRTAfrikaKampanya


Doğu Afrika'nın 60 yıldır en kötü kuraklığı yaşadığını duyuran BM'ye göre, Somali, Etiyopya ve Kenya'da 11 milyon kişi, açlıktan ölme tehdidi altında.

Somali'de açlık nedeniyle 5 yaşın altında 29 binden fazla çocuğun öldüğü bildirilmiş durumda...

ABD'nin insani yardım görevlisi Nancy Lindborg yaptığı açıklamada, açlık nedeniyle Somali'nin güneyinde son 90 günde 5 yaşın altında 29 binden fazla çocuğun öldüğünü belirtti.

BM dün, Somali'de 3 bölgeyi daha "açlık bölgesi" olarak ilan etti..
uzun zamandır böyle etkilendiğim bir video hatırlamıyorum... o çocukların artık yemek verseniz de yiyemeyecek olmaları,insanı dehşete düşürüyor...

*ajitasyon: kitleyi, onu oluşturan fertlerin duygularını tahrik ederek harekete geçirme fiili

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...