soundcloud ses bulutunda güzel paylaşımlar



(ses bulutu) soundcloud.com‘un yaptığımız bir müzik çalışmasını ekleyip, güzel, eğlenceli, ses frekanslarını da az çok görebileceğimiz ücretsiz (*) bir yükle/paylaş hizmeti var…

Tek koşul, yükleyeceğimiz müzik dosyasının ses formatının AIFF, WAVE, FLAC, OGG, MP3, AAC  ’den biri olması. Yükleme yapıp indirilebilirliğini de ayarlayınca paylaşımın dibine vurabiliyoruz bu sayede… Kullanışlı da oldukça…

Şarkının istediğimiz saniyelerine tıklayıp, yorum ve açıklama da yapabiliyoruz…
Bunu da şu şekilde kullanabiliriz… Şarkının “3.15″  inde gitaristin solosuyla ilgili bir açıklama ekleyebilir,  konuk olduğunuz bir radyo programının ses dosyası üzerinde,  ”1.25 “de telefon bağlantısı aldığınıza dair minik açıklamalar ekleyebilirsiniz… Sevdim ben…

Hatta kendi web sitenize direkt olarak kodlarını yerleştirip (çalan müzik dosyasının üzerindeki  ’share’  butonundan) başka sayfalara gitmeden ‘çalar bir halde’ (embed) direkt paylaşabilirsiniz… Wordpress için gerekli olan bağlatı da burada

örnek olarak; aşağıda  biri bir web sitesi için, diğeri bir kısa film için hazırladığım, ufak iki çalışma var… buyrunuz…

"Ethno Trip Rings"


"Run Vos Run"


(*): barındırdığı kimi özelliklere göre premium üyelik seçenekleri de mevcut …

3 yorum:

ake dedi ki... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

valla programı daha denemedim de müzikleri çok beğendim.

ake dedi ki... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

programı da denedim süper, android uygulamasını kullandım, tek eksiği mobil uygulama üzerinden blog paylaşımını aynı fece gibi yapmıyor olması. ama çok iyi be

Sercan Solmaz dedi ki... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

teşekkür ederim.. vakit ayırıp dinlediğiniz için...

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...