Live Android yüklerken hatalara merhaba!

Google’ın kendi proje sayfası’ndan   http://code.google.com/p/live-android/  adresinden indirdiğim “LiveAndroid” i yüklerken, karşılaştığım hatalarla ve bir türlü başlamayan bir “live cd” performansı (!) ndan sonra pc'de bir sorun olduğunu ya da live installer’ı yüklediğimiz cd’de bad sector’ ler olduğunu düşünmekteyim…

eğer öyleyse… hatalı bir yükleme öyle oluyor deneyimini yaşamış olduk… kısmet düzgün, süper hızlı, vızır vızır bir android’e….

buyrun videomuz…

2 yorum:

Berk dedi ki... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Bu yazının üzerine geçen gece bende de bi' merak uyandı. Kuruyum, deneyeyim dedim. LiveAndroid'in sitesinden .torrent uzantılı dosyayla ISO kalıbı çektim. Sun Virtual Box programıyla Wİndows XP üzerinde test ettim. Ön yükleme esnasında her hangi bir hata almadım ben, bilgilendireyim dedim.

Sercan Solmaz dedi ki... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

pc'de bir sorun olduğunu ya da live installer’ı yüklediğimiz cd’de bad sector’ ler olduğunu düşünmekteyim... mümkün zamanda yüklemeyi tazelemeyi düşünüyorum... teşekkür ederim...

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...