bir yolun başlangıcı

hazır edilmeyi bekleyen 100+ şarkı
bir kenara yazıp bıraktığım sözleri, kaybetsem zerresini hatırlamayacağımdan emin olduğum notaları ve bu kenara atma alışkanlıklarını -kimi zaman muhakkak bir mazeretler zincirinin eseri olsa da- bu sefer bir kenara bırakma evresindeyim...

eğer bu, yıllar sonra gelen heves rüzgarı değil ise, belki bir kaç kişiden daha da fazlasına da evimde neler döndüğünü :) gösterebileceğim sanırım...

ner'den, nasıl, kimle, ne ile bulmacasının içinde, önce kendi üzerime düşenleri sıralayıp, ardından puzzle'ın elimizde olan ama bir türlü yerleştirmeyi beceremediğimiz parçalarını tamamlayabilme maratonuna girmeyi plânlıyorum... teşekkür ederim... sana, bana, bize...
 

Şarkı Künyesi: Dünya

elektrik gitarlar
: mustafa demireriden
bas gitar: cem tuncer
akustik gitarlar + keyboard: sercan solmaz
davul: arda akalın

stüdyo:
Davul + Akustik Gitarlar + Vokaller: Stüdyo Çsm
bas gitar + elektrik gitarlar: sercan solmaz home studio

Dünya
birbir tanıyorum hepsini , derinlerde geçer mi gizlesem
bunlar değil biliyorum, tüm hislerim yatağından geçerken

içimde kalan  bir anda biter mi
derinde duran bir anda geçer mi
senin için ben teninden bir nefes alsam
yarından yakın uzak dursam sana


(SÖN) DUNYA UYUMA
SONDUR AKLIMI UNUTTUR
OYUNLARINI KURMA YINE BANA
(DÖN) DUNYA DURMA
DÖNDUR BAŞIMI UNUTTUR
OYUNCUSUNU BULMA KAYBOLSUN

not: bu bir kendimi şevklendirme konusunda ara gazı modeli yazısıdır... ne anlama geldiğini gelin beraber
çözelim.... :)

yes we can or... yok yok... we can.... :)

3 yorum:

Ely dedi ki... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

heyyy..listeme seni nasıl ekledim bilmiyorum,müzikle de uğraştığını bilmediğim gibi..ama süper bişi bu..Cebinde,kalbinde,uğrunda biriktirdiklerini
paylaşmak için,iyiyim ben ,yolunda herşey deyip göstermek için,bişeyler var bildiğim dinleyin sizde demek için; durduğun yerden kararla,zevkle,umutla hop diye,zınk diye ayağa kalkmak ne güzel .Dünyanın yolu açık olsun önünde,sevgiler..Elfzltznc

Adsız dedi ki... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Güzel şarkı... umarım hakettiğin yerlere gelirsin. twittdaşın :)

Sercan Solmaz dedi ki... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

@Ely

bu yorumu da 3 sene sonra görmek hiç olmadı tabi :) çok teşekkür ederim elif :)

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...