bunalım


Gün yüzü gormediğini farkettim geçen gün bahçede otururken... sıcak bir çayın, bir gece onceki pişmanlığın, patronla o malum takışmanın ve paraya sıkışmanın hepsinin beş dakika süresince kafanda fink atmasını gördüm yüzünde...

Uzun saatler de anlatsan anlayamazdım seni biliyorum... Anlamaya çalışır, anlayamazdım. Senin kadar etkilenmiş gibi de gösteremezdim sana yüzümü... Anlıyorum deyip arkamı donup eğlenceğimi de biliyorsun...Hepimiz böyleyiz...

Sana inat değil... Hayat böyle... Her duran kalp için 10 saniye üzülsek nefes alacak bir anımız bile olmaz... Ben de bunu istemem doğrusu... Yine de bir şeyler yapıp elimden geldiğince , yaşantıma devam edeceğim...


-neden böyle yaşadığının farkında mısın?

-korkuyorum.

-korkuyorsun, çünkü kendine guvenmediğin gibi sana guvenmelerini de istemiyorsun... isteyemediğin şeyleri hakkın gormediğinden, aslında coktan onları yaşaman gerektiğinin farkına varıp bu geç vaktinde aklını toparlayamıyorsun...

-acıyor musun bana?

-tabi ki hayır

-ya öyleyse

-durup düşünmeni istiyorum... tadını alabileceğin şeyleri bir çırpıda görebileceğin bir yerlere iliştirmeni. alelacele, yangından kaçarcasına şu çayını içmeni değil. tadına vara vara lezzetini duya duya lezizliğini tadmanı istiyorum...

-aklımda o kadar sey var ki.

-her şeyi aynı anda düşünürsen olur mu sence?

-biliyorum olmayacağını. ama çıkaramıyor da zilyon tane düşünceyi bir bir... ama bir iki kafamı toparlayayım, ufak ufak kafamı toplaya toplaya gideyim diyorum, herbiri yığılıyor, bunaltıyor çok beni...

-şimdiye kadar yaptığından farklı bir şey yapmalısın o zaman. şu her an bir şey olacak endişesini atmalısın en başta üzerinden. çevrendeki herkesi o kadar cok sana emir verecekmiş gibi gormeye başlamışşsın ki cevreye bakışın bile değişmiş... ne oldu sana böyle?

- çok yıprandım ben burda. kafamı toplamama yardım et lütfen... ne yapayım?

-ayrıl ordan! kafanı topla biraz. inan daha farklı olacak herşey...

-bırakıp yine aynı yerde duramam. aynı şehirde olmamın bir manası yok... iş beni şehirle bir olup bitiriyor.

-dur diyen yok ki!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...