twitter kompleksleri

http://twitter.com/sercansolmaz adresinde ikâmet eden bir mikro blog'um var...

twitterdan takip edildikçe çoğu kez nezaketen geri dönüş yapıyorum... beğendiklerimi, hazırladığım bir listeden takip edip, herkesten gizliyorum (: ...


çok iade-i ziyaret olunca o listelerden takip etmeye başladım, daha iyi oluyormuş..
ancak şunu da farketmedim değil. her bir follow hamlesinden hemen sonra ya da takip edildiğimin 2. günü eğer ki ben bir çaba göstermemişsem (follow gibi) -unfollow- yemek var işin ucunda... bunun sonu yok ve sonsuza kadar böyle gidecek sanırım...

ah twitter! yine koskoca bir görev bilinci yükledin bünyeme... çok zor seninle anlaşmamız..

twitter bilmeyenler için mini not:

twitter: 140 karakterde anlık iletilerimizi paylaşabileceğimiz bir mikro blog sistemi..
follow: takip etmek istediğiniz kişilerin yazılırını ana ekranınızda görünmesi için takip etme işlemi
unfollow: yazılarını takip etmek istemediğiniz kişileri ana ekranınızdan kaldırma işlemi..

2 yorum:

Knock Knock dedi ki... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Bu kadar çok twitter takipçisinin , yazarın bloguna bu kadar az yorum bırakması şaka gibi.. İnsanlar blog okumaya vakit mi bulamıyorlar, ilgilerini mi kaybetmişler..yoksa artık 140 karakterle mi düşünmeye başlamışlar..?

Sercan Solmaz dedi ki... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

ilgi çekici pek yazı olmayabilir belki blog'da... belki ondandır diyebiliriz...

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...