if you want me "music from the motion picture"

 2006 yapımı, Dublin sokaklarında çalgıcılık yapan ve kız arkadaşı tarafından terkedilmiş bir adam ile annesi ve kızıyla yaşayan bir Çek göçmeninin müzik sayesinde tanışmaları, beraber çalmaya başlamaları ve yakınlaşmalarını anlatan "Once" filminden akılda kalan, hele ki "hayata küs" zamanlarınıza denk gelen bir şeyse, ağzınıza sıçabilecek bir şarkı geliyor şimdi..


80. Oscar ödül töreninde "Falling Slowly" şarkisiyla  "best song" ödülünü kazanan,  sesiyle sukûnet veren İrlandalı, The Frames’in solisti Glen Hansard ile 1988 doğumlu, piyanist, söz yazarı, müzisyen Çek Markéta Irglová'nın sesiyle başbaşayız şimdi..





çeviri şarkı sözleri de burada...
Are you really here or am I dreaming
-Gerçekten burada mısın yoksa ben mi hayal ediyorum?

I can't tell dreams from truth
-Gerçekten hayallerimden bahsedemem

For it's been so long since I have seen you
-Seni en son gördüğümden beri çok zaman geçti

I can hardly remember your face anymore
-Artık yüzünü zorlukla hatırlıyorum

When I get really lonely and the distance causes only silence
-Gerçekten yalnız kaldığımda mesafeler sadece sessizliğe neden oluyor

I think of you smiling with pride in your eyes a lover that sighs
-Gülümsediğini düşünüyorum, gözlerinde gururla sevgilinin hasretini çektiğini...

If you want me satisfy me
-Eğer beni istiyorsan, ikna et beni!

Are you really sure that you believe me
-Bana inandığına gerçekten emin misin?

When others say I lie
-Diğerleri yalan söylediğimi konuştuklarında.

I wonder if you could ever despise me
-Merak ediyorum beni hiç küçümsedin mi

When you know
-Bildiğinde

I really tried to be a better one to satisfy you
-Seni memnun etmek için daha iyi biri olmaktan yorulduğumu

For youre everything to me
-Ve herşeyim olduğunu...

And I'll do what you ask me
-Ve bana ne sorarsan onu yapacağım

If you let me be free
-Eğer beni özgür bırakırsan...

If you want me satisfy me
-Eğer beni istiyorsan, ikna et beni!

3 yorum:

Zeynep dedi ki... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

şarkı sözlerinin çevirisini düzeltebilir miyim? :)

Serginal dedi ki... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

elbette.. :) ben hazırını buldum. mukakkak yanlışlar bolcadır .. değil mi :)

Zeynep dedi ki... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

ilgilenicem kendisiyle...biraz kendime geleyim de ;)

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...